יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

חדשות עולם הדיגיטל 09/09/09

  1. ועכשיו, קבלו גם הסרטון - חובה! (באדיבות גפן)
  2. הבלוגרים מתאגדים למען מטרה משותפת וצוברים תאוצה - מרד באיגוד האינטרנט
  3. עוד הוכחה שפעילות במדיה חברתית בקרב מותגים עובדת. מחקר חדש מעיד ש-52% מהפעילים ברשתות חברתיות הצטרפו כ"fans" של מותג כלשהו ו-46% אמרו דברים חיוביים אודות מותג כלשהו ברשת חברתית.
  4. זוכרים את לוחות המודעות עם המלצות וחוויות בחנויות למטייל? קבלו שכלול: אתר למטייל מציע מוצרים עבור תוכן גולשים (באמצעות צבירת נקודות).
  5. נפלו לביוב ועדכנו בפייסבוק
  6. ג'סטין יככב בסרט על פייסבוק. יגלם את מייסד נאפסטר, שון פרקר.
  7. האם תמיד צריך להגיב לשיחות המתנהלות במדיה החברתית? פרוקטר אנד גמבל חושבת שלא. סוג של אגדה אורבאנית אודות מכתב שנשלח למנהל בכיר בחברה ע"י לקוחה בעקבות קמפיין Have a happy period שלהם התגלגל לעשרות אלפי אנשים במדיות החברתית ובמיילים ויראליים. חלק מהשיח היה חוסר התגובה של פרוקטר. מי שיקרא את הכתבה בודאי יסתקרן מהו תוכן אותו מכתב משעשע.
  8. המקור של יותר מ-20% מהחשיפות למודעות ברשת הוא ברשתות חברתיות
  9. סרטון ח-מ-ו-ד על אהבה לנודלס. כן, לנודלס... :)
  10. ומבלוג של זרוב.קום - טוויטים מצחיקים:

# פתאום כולם נהיו לי חובבי אופרה. לדעתי, אם נשים שמנות שרות, אז רק בפורנו (@Cusamano)
# "אהה!"-"מה קרה?""קיבלתי צו ראשון!"-"וואו. אני מניחה שאנחנו באמת שייכים למעמד הבינוני" (@shireuven)
# קונצפט לסרט פורנו חרדי: שניים אוחזין בגלית (@OdedFeuerstein)
# אם סבתא שלי הייתה משתמשת בטוויטר היא הייתה קוראת לזה טביטר (@davidohayon)
# בא לי להקים להקה רק כדי לדבר בין השירים (@shireuven)
# צריך לעשות חולצות למאבק במאגר הביומטרי רק כדי שעוד שלוש שנים כולנו נעשה מהן פיג'מות מגניבות (OdedFeuerstein@)
# סדרת הקפה אוריג'ינס של עלית חוטאת בסטריאוטיפיות מביכה. הקפה הברזילאי מעורר וקצבי, האפריקאי לא מבוית ועוצמתי. לקולומביאני יש בטח ארומה ממסטלת (@Naama)
# שנאת זרים היא דבר לגיטימי אם הם תופסים את כל המקומות באוטובוס (@HaMuvtelet).
# עכשיו כשאמה ווטסון כבר בת 19, אני מתרגש הרבה פחות כשסרט חדש של הארי פוטר יוצא #פדופיליה (@OdedFeuerstein)
# אייפון יהיה הקרוקס של 2009 (@ayeletmohar)
# הקקי שלי נאסף בשקיות של ידיעות אחרונות. זה הדבר היחיד שאפשר לעשות עם המנוי שהם מסרבים לבטל כבר שלוש שנים. תכלס שווה (@kelevio)
# בחור א': "אני נשוי"בחור ב': "עם ילד?"בחור א': "לא! עם אשה!" (גונב לאוזניי)
# אחרי בייביסיטר. הילד ההיפראקטיבי הלך. אין כמו 2.5 ילדים, במיוחד בגלל הרובד הסמוי של לחלק ילד לשניים (@hadareuven)
# הפרברים משבשים את השעון הביולוגי שלי. כשבתל אביב שמונה בערב, בפרברים מרגיש כמו 1954 (@idokius).
# ביום ראשון ירד גשם (@orenzarif).

שיהיה סופ"ש מגניב. אני ברומא אז מבחינתי זה כבר סגור...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה