יום חמישי, 20 בינואר 2011

חדשות עולם הדיגיטל 20/01/11

חייבת להתחיל עם אייטם שהעביר לי בעלי בהתלהבות שיא; מקבץ מפתיע (אותי הוא הפתיע) של בדיחות Chuck Norris שהפכו לקטע של ממש באינטרנט. קבלו את עמוד חיפוש הגוגל שלו - שימו לב לשורות הקטנות, קראו כמה "עובדות" על צ'אק בליווי דירוג גולשים וצפו בסרטון מFamily Guy באווירה דומה. כבוד לדוד ניצן. מבסוטה ממך.


  1. אפליקציה שערורייתית עם פוטנציאל באז שחבל"ז. עמוד הפייסבוק של ד"ר קליין מאפשר ל-20 בחורות לעלות תמונה שלהן מדי יום לאפליקציה (תמונת ה"לפני") והוא ישפץ את התמונה ויוסיף לה חזה כמו שרק הדוקטור יודע לעשות (תמונות ה"אחרי"). מי שתזכה בהכי הרבה לייקים, תזכה בניתוח הגדלת חזה על חשבון הברון. באדיבות אלי הגבר ברומברג.
  2. סרטון חובה שקיבלתי מגיל כוכבי הכוכב. איך לופטנזה בחרה לעשות שימוש חברתי, יפה וחכם בחשבון הטוויטר שלה. פותח את הראש.
  3. פייסבוק משתלט על העולם, אבל לא על יפן. רק 2% מהגולשים במדינה רשומים לרשת החברתית. הציבור היפני מעדיף להשתמש ברשתות חברתיות מקומיות שמשלבות פורטלים של משחקים. קבלו את הגרסה היפנית ל"Poke"...
  4. יש תחושה שכולם משתתפים עכשיו במכירות קבוצתיות, במיוחד לאחר הרכישה של גרופר ע"י גרופון הענקית, אבל לפי מאמר שראיתי דרך דיגיטל פטרול 40% מהגולשים בכלל לא יודעים מה זה...
  5. אפליקציית האייפון Bubble Ball זכתה כבר ל-2 מיליון הורדות במהירות שיא. Angry Birds, מאחורייך.... לא ממולץ לבעלי נטיות התמכרותיות. באדיבות ערן גרף.
  6. למי שלא שמע, "הרשת החברתית", הסרט אודות פייסבוק ומארק צוקרברג זכתה בפרס גלובוס הזהב. תודות לערן גרף על התזכורת.
  7. ובהמשך לאייטם הקודם, למי שצפה וזוכר את הסרט שמתרחש סביב המשפט בין האחים וינקלבוס לבין מארק צוקרברג על זכויות לרעיון של הרשת החברתית - לאחר שזכו בעשרות מיליוני דולרים בהסכם פשרה, האחים מבקשים להחזיר את הכסף ולפתוח את התיק מחדש. מרגישים שקנו אותם בזול, לא רוצים לרדת מהכותרות או אוהבים במיוחד להציק לצוקרברג?
  8. כיצד תגדילו את האפקטיביות העסקית שלכם תוך שימוש ב:Social CRM שהוא קישור מערכות המידע של הארגון לפלטפורמות המדיה החברתית. הקונספט נכון, היישום עוד רחוק, לפחות בישראל. מאמר של סינרג'י, באדיבות ענת שטרום.
  9. הסרטון הויראלי הנצפה ביותר כרגע הוא של בחור לבנבן וצעיר שמרפראפ בקצב פסיכוטי. בתור חובבת הז'אנר אני מעניקה לו "דוז פואה".
זהו להיום, סופ"ש מקסים לכולכם.



2 תגובות:

  1. אוי לא, מזאת האפליקציה הזו של ד"ר קליין? וזה עוד אשכרה נקרא "פייסבוב" :S
    אני לגמרי מסכימה איתך !! מי שתזכה בהכי הרבה לייקים תזכה בהגדלת חזה ??
    באמת סוג של שערורייה.

    השבמחק