יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

חדשות עולם הדיגיטל 19/11/09

  1. על קצה המזלג מכתבת החובה בנושא התנהלות חברות מסחריות בארץ במדיה החברתית. מומלץ לקרוא את הכתבה המלאה.
  2. נמאס לכם מ-FarmVille קבלו את , FishVille, משחק הפייסבוק החדש שיגמור לכם את החיים...
  3. המחשב הנייד של העתיד. מגניב! באדיבות גפן
  4. איזו אכזבה, ברק אובמה מצהיר שמעולם לא השתמש בטוויטר, וזאת למרות שיש לו 2.6 מיליון עוקבים... ואני חשבתי שיש לנו עתיד ביחד :( מה, הוא לא הזכיר אותי?...
  5. ענקית התקשורת השיקה השבוע את myPlanNet, משחק מקוון חדש שהופך כל אחד למנכ"ל רב סמכויות המקבל החלטות חשובות בתחום פרישת רשתות: משחק חדש ברשת של סיסקו תחת הקונספט של Learning Network, נתמך כמובן בעמוד פייסבוק. באדיבות טלנר.
  6. סנופ דוג מרצה בועידה לחדשנות טכנולוגית. גימיק? אז מה? סנופ זה סנופ.
  7. המשווקים מחזרים אחרי גולשי פייסבוק ומעניקים מתנות והטבות תמורת שיתוף בפרטים בלבד. חדירה לפרטיות לעומת קונסולת Wii, דילמה אמיתית. (באדיבות אלאב. אתם לא מכירים אותה. הפסד שלכם)
  8. סקר חדש מגלה: אקדמאים מקצועיים מעדיפים את פייסבוק כרשת חברתית. ומה הפתיע אותי? שבוגרי המכללה למינהל הם האוכלוסייה המייצגת של אקדמאים מקצועיים :) סתם חברים, צוחקים אתכם, מה יש?
  9. איך מודדים הצלחה ו-ROI במדיה חברתית. מאמר מעניין, קליל, מקצועי ומעורר חשיבה. למתקדמים בלבד. אגב, למי שיקרא את הכתבה, באותו מטבע; המדיה החברתית יכולה גם להוות כלי מחקר בנוגע לחברה וביצועיה, לחסוך עלויות מחקר.
  10. אליהו הוא פשוט פרסומת מהלכת
  11. עובדי אפל פוצחים בריקוד באמצע העבודה. למה אצלנו לא רוקדים באמצע היום? חוץ ממני ומוולפסטל בלונד... אגב, זה גם הסרטון הויראלי השני הכי נצפה ברשת כרגע. מה שמצחיק בסרטון הזה היא האדישות של שאר האנשים בחנות. ממש צריך להזיע בשביל כמה מחיאות כפיים חלושות.

סופ"ש מעולה עם הרבה שעות שינה!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה