יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

חדשות עולם הדיגיטל 03/12/09

  1. בלוגים ממומנים? אפשרי אבל חובה שיהיו בשקיפות. דוגמא לא טובה של הבלוג המדובר "שותה וקם" שהוקם במימון טמפו כחלק ממערך המיתוג החדש של בירה מכבי (באדיבות וולפסטל בלונד) קישור לבלוג
  2. מי הכי מקובל בפייסבוק? מלכי הכיתה שולטטטטיים ונשארים מלכי הכיתה גם ברשתות החברתיות. אבל... גם לאחרים יש סיכוי לעלות את הפופולריות שלהם.
  3. 91% מהחברות שברשימת 500 החברות הגדולות ביותר בארה"ב של מגזין Inc. השתמשו לפחות פעם אחת בשנה החולפת במדיה חברתית ככלי שיווקי. מדובר בעלייה חדה, שכן ב-2008 השיעור הזה היה 77% בלבד. מהסקר עולה גם ש-75% מהחברות ברשימה ענו שהן "מכירות היטב" רשתות חברתיות.
  4. בימים אלה קוקה קולה מסיימת את ההכנות לקראת מה שצפוי להיות מהלך המדיה החברתית הגדול ביותר שה עד כה, Expedition 206, שבמסגרתו יחלו ב-1 בינואר שלושה בני 20+ מסע ב-206 מדינות וטריטוריות שבהן משווקים המשקאות של קוקה קולה ויתעדו את המסע של בעזרת שורה ארוכה של גאדג'טים טכנולוגיים בטוויטר, פייסבוק, יוטיוב וטוויטר (באדיבות ילניק).
  5. סיקור של Newsgeek על ההרצאה של ביז סטון, מייסד טוויטר, שהתארח בכנס של המכללה למנהל + קטע קצר מההרצאה של המיליארדר הצעיר. האמת? לא רואים עליו :)
  6. מאמר מרתק בנושא התמכרות למדיות הדיגיטליות ולמה זה מסוכן. הגעתי לפוסט הזה בדרך מעניינת, עליה עוד תשמעו בקרוב. בינתיים תסתפקו בלינק.
  7. יוזמה מגניבה: בלוג לשירות "המקצוענים". כדי להבין על מה הבלוג מספיק לקרוא את הדיסקריפטור- ברוכים הבאים לבלוג החדש של המקצוענים, המדריך המקוון לאיתור בעלי מקצוע מומלצים. נציע כאן עצות וטיפים, מדריכים ומאמרים, מידע על שירותים ומוצרים. כדאי לעקוב.
  8. כשאת עושה ignore בפייסבוק, למה את מתכוונת?
  9. המזבלה: קבלו סרטון מסכם של Pelepe (פה לפה) לפעילות 'חיידק הטיולים הידידותי' של למטייל בפייסבוק.
  10. ביקורת "חורים ברשת" על DESK – הרשת החברתית החדשה של גלובס המבוססת על תכנים חדשותיים.
  11. מאמר מעניין של חברת סינרג'י העוסק בהשפעתם של מובילי דעת קהל של לקוחות חברות מסחריות באמצעות מיפוי הקשרים החברתיים ביניהם. אז נכון שזה אוטומטית מקפיץ אותנו לפייסבוק אבל המאמר לא מתייחס רק לרשתות חברתיות דיגיטליות שאנו מכירים אלא גם לקשרים אוף ליין בין הלקוחות, ולהשפעתם על גיוס ונטישת לקוחות. תתעלמו מהחלק האחרון של הפרסומת של סינרג'י. אני כבר אומרת לכם שהם בסדר :)
  12. המתורגמן התורן: מסנג'ר. החברה יצרה כלי תרגום אוטומטי שיאפשר להעביר מסרים במסנג'ר בין אנשים הדוברים שפות שונות. NICE...
  13. אשטון קוצ'ר מתכוון להיות איל התקשורת הבא, בהתבסס על המדיה הדיגיטלית ע"י בשילוב טלוויזיה, אינטרנט וטכנולוגיה חדשנית. הוא גם טוען שהוא עובר סופית לעולם העסקים. גם יפה וגם אופה...
  14. חיזור רפואי: בעקבות חיזורים טורדניים של מטופל אחרי רופאה בבריטנה, יצאה הנחיה המבקשת מהרופאים לא "להתרועע" עם מטופלים בפייסבוק.
  15. טרנד הסרטונים הויראלים המשלבים ריקודי שורות ממשיך. הפעם זה ריקוד משותף של עובדי חברת Otmills, המספקת שירותי בריאות, המבקשים לעורר מודעות גולשים לנושא סרטון השד. מטרה מבורכת וזה עובד: מקום 3 במצעד הסרטונים הויראליים ברשת.
  16. סרטון ששילר כבר העביר ל-marketing. מי שפספס, צפיית חובה, למרות שהוא ארוווווווווווווך....

סופ"ש מעולה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה