יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

חדשות עולם הדיגיטל 18/11/10

נתקלתי בסרטון הזה, Strip Me Famous, בין הסרטונים הויראליים הנצפים ביותר. סדרה של 3 סרטונים, פארודיה על אמריקן איידל. אותי זה הצחיק, ותודו שלפעמים זה באמת נראה ככה...
 
  1. בעקבות ההכרזה של פייסבוק על שירות המייל החדש שלה, דעה קצת אחרת שמסבירה למה לגוגל אין סיבה לדאוג. למי שפספס את ההכרזה, פוסט קודם המסביר מעט יותר על השירות החדש. 
  2. ידעתם שיש יום "אי-חברות" רשמי המעודד הסרת חברים בפייסבוק? ומי לא באמת חבר שלכם? פוסט חמוד...
  3. ובאותו עניין, Path היא רשת חברתית למשתמשי האייפון, בעלת מייסדים מכובדים יוצאי פייסבוק, שמתקשרת באמצעות תמונות ויזואליות ורשימת חברים מצומצמת. שמישהו יביא לי כבר אייפון!
  4. פוסט של הוכמן שחושף מחקר על מה באמת אנשים מדברים ברשת. במקום הראשון בריאות, אחריו משחקים ורכב. מפתיע? לא ממש, אבל בהחלט מעניין.
  5. חשבתם פעם שתצטרכו לשלם "פרוטקש'ן" כדי להגן על אתר האינטרנט שלכם? אז זהו, שיש דבר כזה. תשלום דמי חסות להאקרים על מנת שלא להפיל לכם את האתר. פוסט של חורים ברשת. 
  6. גוגל כנראה לא תצטרך לשלם דמי חסות. עם או בלי קשר היא מקדימה תרופה למכה ובאופן פרואקטיבי מציעה פרס כספי למי שיצביע על נקודות פגיעות באתרים שבבעלותה. אין על גוגל.
  7. קמפיין מגניב של סקודה באנגליה בו יכולים לזכות במכונית גם האדם הכי מרושע וגם האדם הכי נחמד במדינה, וזאת בהתאמה לשני דגמי מכוניות המייצגים את שני צידי סקאלת ה"נחמדות". שימוש יפה בפייסבוק קונקט.
סופ"ש מעולה ומזל טוב ללירי ליומולדת שנתיים!

תגובה 1:

  1. אין על הרווק! מתי יעלה הרווק 2???

    השבמחק